Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Marszu | użytkownik

imię i nazwisko adresŚwidnica zarejestrowany25.11.2004 @08:28:58 ostatnio na stronie07.06.2011 @02:41:56



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty73 komentarze2236 posty na forum8

komputer / sprzęt
amd 2400

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lukaszmarciniak    17.05.2007 @17:05:51
dzieki
~monikaArt1    17.05.2007 @10:49:16
dziękuję ślicznie cieszę się, że się podoba
_______
Uśmiech jest jak słońce,które spędza chłód z ludzkiej twarzy- Victor Hugo
+valverde    17.05.2007 @01:35:31
_______
Jestem drwalem swojego losu.
~monikaArt1    16.05.2007 @23:17:54
vice versa
_______
Uśmiech jest jak słońce,które spędza chłód z ludzkiej twarzy- Victor Hugo
~monikaArt1    16.05.2007 @23:15:20
Nocny Marek, raczej nocna Monia, ale raczej nie dziś, bo właśnie wyszłam z wanny w ręczniczku i kłedę się spać po mału... dobranoc
_______
Uśmiech jest jak słońce,które spędza chłód z ludzkiej twarzy- Victor Hugo
~monikaArt1    16.05.2007 @23:11:13
z pokorą dziękuję za wskazówki ... pozdrawiam serdecznie, dobrej nocy :D
_______
Uśmiech jest jak słońce,które spędza chłód z ludzkiej twarzy- Victor Hugo
~ThyDisease    16.05.2007 @22:51:13
no i jak wyszlo focenie na kraszewicach? czekam na efekty i pozdrawiam
~maaniek    15.05.2007 @15:01:11
dzieki

bardzo dobry pomysl...juz sie nie moge doczekac!!
~bartekdoda    15.05.2007 @13:43:56
jaki Pan kolego - bez przesady - a odnośnie umiejętności to jeszcze się ucze...
zapraszam na bieżąco - do galeryji - odnośnie pomocy to co cię interesuje ?
_______
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
- Julian Tuwim -
~laptop    15.05.2007 @02:00:56
dzieki
_______
Q.R.W.A - Questions Rather Waste Adults
~maaniek    14.05.2007 @21:16:50
thx
~maaniek    11.05.2007 @22:39:20
dzieki i pozdrawiam!!
~yorke    11.05.2007 @08:27:04
ładnie Marszu na tym digarcie wygladasz..tyle ladnych zdjec, widze ze polska sie zachwyca twoimi zdjeciami, fajnie fajnie..

pozdrawiam
~ThyDisease    11.05.2007 @08:14:43
dzieki i wzajemne pozdrowienia ;]
~bartekdoda    10.05.2007 @07:10:26
kolejny x dzięki
_______
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
- Julian Tuwim -
~MS    10.05.2007 @01:39:26
kto wie może gdzieś sie spotkaliśmy...
http://www.rajdy.v10.pl/Rajd,Elmot,2007,zdjecia,galeria,II,galeria,94.html

pozdrawiam
~MS    10.05.2007 @01:35:34
dzięki
~bartekdoda    09.05.2007 @23:51:19
dzięki za koment x2
_______
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
- Julian Tuwim -
~bartekdoda    09.05.2007 @23:46:30
dzięki za koment
_______
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
- Julian Tuwim -
~maaniek    05.05.2007 @20:44:31
dzieki stary
~Samanka    05.05.2007 @09:40:14
To miłe pozdrawiam serdecznie
_______
...wszystko trwa tylko chwilę....
~mcmarkus    04.05.2007 @20:16:35
Sie kierowniczka podoba? Sie nie dziwie :D
Dzieki za zerkniecie w prace
ostatnio edytowane: 2007-05-04 20:16:56
~mcmarkus    02.05.2007 @23:28:22
Hej Szefie Mloda kolezanka aaa zdjecie wykonane pod Modliszowem.
Dzieki za ocenienie pracy
ostatnio edytowane: 2007-05-02 23:31:36
~anastazjap    02.05.2007 @15:21:55
miłe odwiedziny i tysięczny komentarz właśnie u mnie pozdrawiam
_______
http://www.anastazjap.ovh.org moja stronka
~maaniek    02.05.2007 @14:40:24
dzieki
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt